Over de laadpas van MoveMove
Rijd je op kosten van de zaak in een EV? Dan is de zakelijke laadpas van MoveMove een goede keuze. Hij werkt op alle laadpalen in Nederland en in Europa. Maar deze laadpas biedt meer voordelen dan alleen een volle accu.
Kies je voor MoveMove, dan profiteer je meteen ook van een aantal handige extra diensten. Zo parkeer je met de MoveMove-app direct op kosten van de zaak. Ook de wasstraat, autovloeistoffen en het openbaar vervoer reken je net zo gemakkelijk af op kosten van de zaak.
De btw op je reis- en autokosten terugvragen blijft een uitdaging door het oerwoud aan bonnetjes en regels. Niet bij MoveMove. Je krijgt al je reis- en autokosten op één factuur voor maximale btw-teruggave.
MoveMove laadpas, powered by MultiTankcard
MultiTankcard is een betrouwbaar betaalplatform voor tankpassen en laadpassen. Met 30 jaar ervaring en 500.000 actieve passen in Nederland, weet MultiTankcard hoe de zakelijke automobilist ontzorgd wil worden op het gebied van tanken en laden.
Het platform van MultiTankcard autoriseert, verwerkt en factureert alle transacties op het gebied van mobiliteit. Van tanken, laden, wassen en parkeren tot aan het gebruik van openbaar vervoer. MoveMove heeft zich aangesloten bij dit platform zodat jij zorgeloos van deze diensten gebruik kan maken.
Veelgestelde vragen over de MoveMove laadpas
Waar kan ik elektrisch laden met de MoveMove-laadpas?
Met de MoveMove-laadpas kun je laden bij alle openbare laadpunten in Nederland met je elektrische of hybride auto. De laadpunten op privé- of bedrijfsterreinen worden soms niet openbaar beschikbaar gemaakt, waardoor onze laadpas niet werkt. Ook zijn sommige snellaadpunten niet voor iedere elektrische auto geschikt, zoals die van Tesla.
Krijg ik ook een laadsleutelhanger?
Ja, deze is inbegrepen. Vergeet hem niet aan te vragen bij de bestelling van een nieuw pakket.
Kan ik een laadpas van een andere aanbieder bij MoveMove bestellen?
We bieden primair onze eigen MoveMove laadpas aan waarmee je bij alle laadpunten in Nederland of Europa kunt laden. Omdat er nog geen koppeling mogelijk is tussen Shell Recharge thuislaadpalen en onze passen kunnen we voor die gevallen een Shell Recharge pas leveren.
Kan ik met de MoveMove-laadpas ook laden op mijn eigen thuislaadpaal?
Het is vaak mogelijk om de MoveMove nationale laadpas te koppelen aan je thuislaadpaal. Op deze manier kun je ook de gemaakte thuislaadkosten verzamelen op de factuur van de zaak. Vaak biedt de laadpaalleverancier dan ook een dienst aan om deze thuislaadkosten weer aan jou te vergoeden. Neem contact op met je thuislaadpaalleverancier voor extra informatie hierover.
Maak je gebruik van de internationale MoveMove EU Laadpas? Check dan eerst bij je thuislaadpaalleverancier of deze laadpas aan hun thuislaadpalen gekoppeld kan worden.
Let op: MoveMove laadpassen werken helaas niet op de thuislaadpalen van Shell Recharge (voorheen NewMotion). MoveMove adviseert om hier een aparte laadpas van Shell Recharge voor te gebruiken. Deze bestel je via de MoveMove Mobility Manager. MoveMove zorgt er dan voor dat ook deze transacties verschijnen op de verzamelfactuur van je bedrijf.
Waarom werkt de MoveMove-laadpas niet?
Als jouw MoveMove laadpas niet werkt kunnen er verschillende oorzaken zijn:
1. Check of je met de juiste pas aan het laden bent.
2. Werkt de kabel van jouw auto nog goed? Probeer anders eens een andere kabel.
3. Bel met het storingsnummer dat vermeld staat op de laadpaal.
Als de laadpas na deze stappen niet werkt, neem dan contact op met de MoveMove klantenservice op 0232016201.
Wanneer zie ik mijn laadtransacties terug op mijn factuur?
De laadtransacties hebben iets meer verwerkingstijd nodig. Voor een compleet overzicht van de laadtransacties tonen wij daarom de transacties van de maand daarvoor.