Stroomtarief Eneco vanaf april onder prijsplafond
Post Content Dit nieuwsbericht verscheen origineel hier: Read More

Laadpaalfiles? We hebben voorlopig meer dan genoeg laadpalen
Wintersporters krijgen te maken met laadpaalfiles in Duitsland. Dat wordt even wennen, want in Nederland laden elektrische automobilisten vooral thuis. ,,Wij hebben geen laadpaaltekort.’’

BMW lost probleem laadpaalklevers op. Hint: jij bent het probleem
Maar als BMW laadpaalklevers aanpakt, waar moeten we dan over zeuren? Het nadeel van onze enorm verwende maatschappij is dat we over de kleine dingen moeten klagen. Natuurlijk, sommige mensen
Dit artikel BMW lost probleem laadpaalklevers op. Hint: jij bent het probleem verscheen eerst op Autoblog.nl.

Prijzen bij openbare laadpalen nog altijd niet inzichtelijk
Weten wat laden kost? In veel gevallen heb je dan pech, blijkt (opnieuw) uit onderzoek.

Je (gewone) auto parkeren bij een kapotte laadpaal, mag dat?
Meer dan honderd laadpalen van leverancier Allego zijn voor langere tijd onbruikbaar. Op deze laadpalen zit een sticker: ‘tijdelijk buiten gebruik’. Als deze laadpalen toch stuk zijn, mag je hier vast wel parkeren met een normale auto. Of toch niet?

KPMG: Extra lange laadpaalfile deze vakantie door NL’ers
De extra lange laadpaalfile op Elektrische Zwarte Zaterdag zal enorm zijn. We zitten lekker in het winterportseizoen. Niets is leuker dan de ski’s in de skizak te doen, de auto
Dit artikel KPMG: Extra lange laadpaalfile deze vakantie door NL’ers verscheen eerst op Autoblog.nl.

In deze stad betaal je veruit het hoogste tarief bij de elektrische laadpaal op straat
Elektrische rijders in Utrecht rekenen deze winter een toptarief af bij openbare laadpalen. De prijsverschillen met andere steden kunnen oplopen tot meer dan het dubbele. Het loont zelfs om vanuit Utrecht naar Rotterdam te rijden en daar de accu te vullen.

Fastned verlaagt laadtarieven opnieuw
Vorig jaar schoten de laadtarieven bij tal van snelladers omhoog. Eind 2022 ging er echter weer wat van de Fastned laadtarieven af en nu nog wat meer.

Milieuzones mislukken zonder genoeg laadpunten voor trucks
Het gaat niet lukken om steden vanaf 2025 emissieloos te bevoorraden als er niet snel laadstations voor elektrische vrachtwagens komen én pompen voor waterstof.